Friday 24 November 2017

Nb Forex


,. MMCIS,,,,,,,. ,,,,. . ,. . ,,,,. ,,,. . ,,. ,. ,. ,,,. MMCIS,,. . . . . ,,. ,,,. ,,,,. ,,,. , -, -,,. ,. -,,,. ,,. ,. ,,,, MMCIS. ,,,. ,. , MMCIS. , FOREX MMCIS gruppe Copyright 2017. MMCIS inc. Alle rettigheter reservert. MMCIS inc. gir ikke tjenester for innbyggere i USA, Canada og UKe Surfing Fx Med meg System Hei Fellows handelsfolk, jeg vil dele strategien min for å handle forex daglig uten frykt. Jeg bruker mesteparten av tiden 3 ganger ramme: Daglig diagram. Ser trenden for dagen 15 minutters diagram. Ser etter retracement 5 minutters diagram. For å finne frem til en oppføring, handler jeg bare med dette systemet i en måned, men jeg har gode resultater. Det er derfor jeg vil dele med deg. Hvis du har konstruktivt forslag, kan du dele i denne tråden. Jeg vil gi deg 2 måter å inngå en handel med i neste innlegg: 1- Konservativ 2- Aggressiv DEN NYE FORBEDRINGEN AV SYSTEMET (Anbefalt) 1) KORT HANDELSREGLE Tilknyttet juni 2006 Status: Fx trader 2.228 Innlegg Hei Fellows-forhandlere, hvis du har tvil om å bli ryddet sammen, du legger inn diagrammet ditt Jeg vil prøve å gi mer konstruktive forklaringer slik at du kan handle bedre i fremtiden. BTW, jeg handler 4 store par. GbpUsd, EurUsd, AudUsd, UsdJpy. Fordi jeg hadde testet med disse parene om mer et år med strategien. Tidligere brukte jeg Cowabunga system i Babypips til å handle bare GbpUsd. Men MAs er treg. Når det er en konsolidering, er det veldig vanskelig å handle. Men Heiken Ashi er et perfekt verktøy for å bestemme trenden for dagen i det daglige diagrammet. Det er viktig ikke sett mange fancy indikatorer på diagrammet ditt fordi det kan gjøre deg blindet. Men du kan bruke noen indikatorer du vil ha hvis du tror det er absolut nødvendig for din suksess på lang sikt. Å være en fxtrader er ikke lett. Man må jobbe hardt. Jepp. Det er hovedpoenget. Alt jeg ser her faktisk er bilder som faktisk diskuterer fortiden. Oppføringene ser best ut nå, men hadde du samme diagrambilder på det tidspunktet du tidligere gikk inn eller gjorde likeplan for å gå inn i handelen. Den nå alle samme gamle historien. indis er repainting, lagging. bla bla bla. Når HA-stearinlys er lukket, er det ikke malt igjen. THV kan repaint, men når de 2 linjene krysset, gir den deg en solid bekreftelse. Men dette er ikke problemet for meg. THV er som MACD. Men MACD er veldig forsinket. Jeg tror THV er bedre enn MACD. Når THV endrer farge, gir det oss en tidlig varsel om prishandlingen. DSS er ikke malt. Stokastisk er ikke malt, men forsinket. Dette er ikke problemet for meg. MA er ikke malt, men forsinket. Dette er ikke problemet for meg. Supertrend er ikke repainted trendwave er ikke malt igjen Signalinngangsstopp er ikke malt igjen Kanalen er ikke malt, men noen ganger når du går tilbake til 1 måneders data, kan kanalen endre amplituden litt. Men dette er ikke problemet for meg. NB. Omfarging skjer fordi det er et problem med algoritmen. Men når THV-linjen er malt på grunn av prisens art. Prisen er dynamisk. Så algoritmen omberegnes. Noen ganger gir begrepet forsinkelse oss en sikkerhetsoppføring. Fordi trading toppen og bunnen er en domsstrategi, gjør det enkelt å blåse kontoen veldig fort. Å være en fxtrader er ikke lett. Man må jobbe hardt. Jeg husker ikke nøyaktig THV-histogrammet, men du kan gå til tråden THV-systemet, siste utgave. Jeg tok indikatoren derfra. Du kan også gjøre google-søk. Jeg hadde testet strategien mer et år med hensyn til THV-histogrammet. Fordi det gir meg en tidlig endring i retning. Når histogrammet sitter under nulllinjen, blir trenden nesten gjenopptatt. Det er mindre pips på bordet. Å være en fxtrader er ikke lett. Man må jobbe hardt. ,, Admiral Markets UK Ltd, (), 595450.:. - 16, EC3N 1LQ,. , Admiral Markets AS,,. , 6, 10151,. , 4,1-146. , Admiral Markets AS old. admiralmarkets. eeru,, 8 800 200 86 47 support. ruadmiralmarkets), -, 30 2015,,,. . . . ,. informasjonskapsler. kapsler. ,,,,. Admiral Markets,,. Admiral Markets UK Ltd. ,,. ,,. Admiral Markets,. ,. . . - -,. ,. ,. ,. MetaTrader 4 MetaTrader 4 Forex CFD. MT4 Supreme Edition MT4 Supreme Edition - Forex CFD. . MetaTrader 5 Last ned MetaTrader 5, den nye og forbedrede plattformen for Forex CFDs trading. - MT4 - (). . ,. ,. ,. ,,,. Autochartist,,. . . . ,. Forex CFD,. . FAQ . . ,. Forex CFD CFD,. . -. . - -. . . Admiral Markets - -,. ,. Null til helten. Null til Hero Forex. Admiral Club CFD, Admiral Club. ,. :. ,. ,,. ,. Admiral Markets UK Ltd,. Admiral Markets UK Ltd. Admiral Markets UK Ltd Admiral Markets Group AS. Admiral Markets Group AS -, Admiral Markets AS, Admiral Markets UK Ltd Admiral Markets Edms. Admiral Markets Admiral Markets UK Ltd Admiral Markets Group AS. Admiral Markets UK Ltd (FCA). (FCA 595450). Markets UK Ltd. 08171762.: 16 St. Clare Street, London EC3N 1LQ, Storbritannia.

No comments:

Post a Comment