Monday 13 November 2017

Moving Truck Gjennomsnittet Mpg


Oppgradering av kjøretøyets effektivitet: 30 MPG i 2,5ton kommersiell lastebilsnotat: Ny video er lagt til i trinn 1 notat 2: Det meste av det jeg skriver, er ikke relevant for Instructables. Min hovedblogg er her: biodieselhauling. blogspot note 3: Spar også energi hjemme. Se min energistyring: instructablesid Ikke-din-gjennomsnitt-spare-energi-råd-bruk-mindre-en Gå 50-100 lenger på en tank med drivstoff. På grunn av sin størrelse og vekt er denne lastebilen betraktet som et kjøretøy og er unntatt fra lette lastebil-CAFE-standarder. Likevel, med de modifikasjonene jeg har gjort, får jeg høyere kjørelengde enn CAFE-standarder for 2009-biler. Jeg leste en artikkel i Mother Jones Magazine om Wayne Gerdes, kjørelengde, og ble inspirert. Jeg har lest at folk har en tendens til å få mellom 10 og 16mpg i gjennomsnitt i samme lastebil jeg har. Jeg kom rundt 15. Etter modene beskrevet her, på en ny tank fikk jeg 30.28mpg. Det beste du må gjøre er å ikke kjøre i det hele tatt. Sykkeltur, ta toget, carpool. Hvis du kjører, kjøp den absolutte minste bilen du kan. Hvis du bare trenger et stort kjøretøy av og til, leie en. Jeg sykkel eller bruker min 70mpg 250cc motorsykkel til personlig transport, men lastebilen min har fortsatt mange miles, så jeg ønsket å gjøre det så brensel effektivt som mulig. Jeg bruker denne lastebilen til arbeid, flytter opp til 3 tonn jord eller ødelagt betong, hele 1 roms leiligheter som tilhører eiendeler (inkludert møbler) i en enkelt tur, etc. Jeg trenger også noe med nok strøm til å flytte min 7500lb RV trailer som også er mitt hjem - en svært effektiv måte å leve på: Jeg bruker så mye strøm i en måned som gjennomsnittlig amerikansk hjemmebruk på en dag) De fleste av disse trinnene kan gjøres til ethvert kjøretøy, økende kjørelengde fra 50 til 100 eller mer . Trinn 1: Det billigste og viktigste trinnet Endre kjørevaner Enkelt mest signifikant forskjell, i ethvert kjøretøy: Juster mutteren bak rattet (Kjør mer effektivt.) Hold deg til (eller under) fartsgrensen. (Husk at du bare lagrer 7 sekunder per kilometer, går 75mph i stedet for 65mph, men stoppavstanden og vindmotstanden øker eksponentielt dobbelt så fort 4 ganger kraften) (Jeg har en mye mer grundig titt på hastigheten ved ecomodderblogslow) Fremskynder forsiktig ( Hold RPM'en lav når det er mulig) Ikke akselerere mot et stopplys. (Hver gang du bremser sprer du momentum. Husk dette med rim: Hvis du må gå i stykker, har du gjort en feil) Aldri tomgang. En populær misforståelse er at den bruker mer gass til å starte enn i tomgang. Dette gjaldt for eldre (karburerte) motorer. Dette gjelder ikke for moderne motorer med brenselinnsprøytning. Mer avanserte teknikker inkluderer faktisk å slå av motoren og kaste så ofte som praktisk. (Dette kan forandre følelsen av bremsene og styringen, se trinn 4). (Les ALLE instruksjoner og alle kommentarer før du kommenterer hvor farlig det er å kyst.) MERK: Mange automatiske sendinger kan bli skadet ved å kaste med motoren av. For å finne ut om din er en av dem, se denne listen: motorhomemagazinedinghytowingguide Hvis du har en automatisk, og bilen er på listen, kan du stenge motoren mens du flytter. Hvis ikke, gjør det på egen risiko. Du kan fortsatt ha fordel av å skifte til nøytral (motor på) når du kjører nedoverbakke eller mot et stopp, avhengig av om bilen din har automatisk nedbrenning av drivstoff avskåret (DFCI) innebygd (mange nyere biler gjør). ltpgtLiving i et varmt klima der hytten temperaturen overstiger 55C med bilen parkert i solen, trenger du definitivt klimaanlegg. Noen mennesker kan bare ikke forstå at det er land som opplever varmt vær hver dag i årsløpet. Jeg antar at mennesker ikke bodde i land med varmt vær før tidlig på 1900-tallet, da AC ble oppfunnet det er morsomt, fordi jeg er ganske sikker på at folk faktisk levde nær ekvator før 1900. Det vil si at det faktisk er fysisk mulig. Det var kanskje det som du mente var at i landet du bor i bilvinduer ikke kan rulles ned. Dette er like overraskende, men jeg har levd overalt, så jeg gir det mulig. Det kan du enkelt gjøre uten vekselstrøm. om sommeren ser jeg temps i drosjen over 76 hvis det er midt på dagen Også den typen du gjorde, 76C. Bare fakta du sa sommeren betyr at enheten du mente var F. I ekvatorial klima er det ingen sommer eller vinter. Det er bare varmt og regn, det er det. Ingen menneske vil overleve kjøring i en drosje på 76C. Kabin temperaturer her overstiger 110F. Igjen kan de fleste ikke forstå hva et varmt klima faktisk kan gjøre for menneskekroppen. ltpgtive trodde aldri at det hadde noe for forlyktene å ikke gå av med tenning. Men radioen gjør det. ltpgt Flere aspekter av dette instruerbare er ikke anbefalt. Alternatoren er for eksempel obligatorisk i alle motorkjøretøyer. Batteriet kan ikke opprettholde den elektriske etterspørselen av motoren i lengre perioder. Det handler om sikkerhet, kjøretøyutslipp og pålitelighet. Dette instruerbare har definitivt store problemer, men heldigvis vil ingen forsøke de mer alvorlige endringene. det er for sikkerhet. som om du staller, vil du ikke miste frontlys når du går for å starte den igjen. ltpgtInspiring Jeg ante ikke at du kunne få så stor forbedring. Det er merkelig at mange av modene dine var standard frem til 1960-tallet. for eksempel de fleste her i Sverige brukte radiatordeksler om vinteren, da det gjorde oppvarmingen bedre. Jeg er nysgjerrig hvis du har tenkt på å konvertere til elektrisk, jeg har ikke funnet mye info om å konvertere større lastebiler. ltpgtltpgtHilsen fra Stockholmltpgt ltpgtIts lettere å få en stor forbedring når du starter fra så lavt en pointltbrgtltbrgtElectric fungerer bedre med så lett et kjøretøy som mulig , med begrensningsfaktoren er batterier. Det er noen hybride lastebiler og busser (som har god plass til store batteripakker), men jeg tror at rene elektriske kjøretøyer i store kjøretøyer fremdeles er ganske sjeldne. Jeg fjernet styrestolen fra min Toyota Toyota Celica i 1985, og gjorde en mpg-test over 100s av miles. Resultat Absolutt ingen forskjell. Aldri prøvd en generator slett though. ltpgt du bør aldri slå av motoren mens du beveger deg som den deaktiverer servostyringen, og i noen (spesielt eldre biler) låses også rattstativet, slik at du ikke kan svinge. Styre lås er sikkerhetsinnretninger montert på biler for å forhindre tyveri. Det tok han ut styret hans. Interessant med styringen skjønt. Jeg bruker ikke nøkkelen til å slå motoren, så styrelåsen går aldri i kontakt. Servostyring er virkelig unødvendig i fart. Hvis du kjører en lastebil uten servostyring, er det eneste tidspunktet du ser det når parallell parkering. Kraften bremser på den annen side. (en elektrisk vakuumpumpe for bremsene er mitt neste trinn) elektrisk vakuumpumpe har blitt installert. Bremsene fungerer nå nøyaktig det samme om motoren er på eller av. Manuell styring er nå også installert. Slå av motoren og koster er en god måte å ødelegge. Mange biler trenger motoren som kjører for bremser og styring til arbeid. ltpgtHe sa at han hadde elektriske bremser, og han tok ut styrestyringen, så det gjør ingen forskjell. Ltpgt ltpgtFor å nevne å bruke motoren din til å bremse. Når hjulene kjører motoren, brenner det ikke gass, og du sparer penger på bremser. ampnbsp Selvfølgelig trenger du en manuell girkasse for det. Jeg kaster med motoren av hele tiden, men først og fremst (jeg bruker clutchen som en feilsikker måte å kaste på): ltbr gt (1) ampnbsp Normalt Jeg kaster med clutchen inntrykket, girkassen og bryteren på. ampnbsp På den måten hvis en situasjon oppstår, kan jeg skyve clutchen, starte motoren og være i full kraft i en delt sekund. ltbr gt (2) For lange, klare kyster, forlater jeg bryteren, med clutchen trykket inn ampamp-transmisjonen i gear. ampnbsp På den måten hvis jeg begynner å miste styrestyring (og bremser), kan jeg kortvarig skyve spenningen (i høy gir) for å gjenopprette vakuumet. ampnbsp ltbr gt ampnbspampnbsp Viste vakuum In Min kupert topografi er sjelden et problem: Når jeg begynner å miste styringen, har jeg enten bremset for mye og må starte maskinen på nytt, eller har akselerert for mye og trenger å senke ved å engasjere motoren (som gjenoppretter vakuumet, selv om av).ltbr gt ampnbspampnbsp (3) Jeg ville ikke gjøre dette med en automatisk. ampnbspampnbspltbr gt ampnbsp (4) ampnbsp Jeg mistenker at dukker koblingen din for å starte motoren din, kan forårsake en spenningsbølge som kan brenne ut noe elektronikk hvis spenningen din regulator er defekt (dette ser ut til å ha skjedd med en av mine biler).ltpgt Motor av avstøpning med automatisk kan og vanligvis vil skade overføringen din og muligens din momentomformer. ATF-pumpen er nesten alltid på inngangsakselen (fra motoren og dreiemomentomformeren) og vil ikke pumpe med mindre motoren er i gang (derfor kan du begynne å starte automatisk (med mindre du har en bil der ATF-pumpen er på utgangsaksel som med den gamle Chrysler 30039s)). Ingen væskestrøm og dreiemomentomformer vil tømme av væske og kan bli skadet (men ikke så sannsynlig siden det dreneres når du parkerer bilen og lukker den av og fyller på igjen når du starter motoren) og transporten får en riktig smøring, noe som forårsaker skader. Dette er grunnen til at du ikke skal slepe automatisk med hjul på bakken, dette er NOTampnbsptrue. din motor bruker fortsatt gas. ltbr gt ltbr gt SOMEampnbspcars i SOMEampnbspvery spesifikke scenarier ampquotcutampquotampnbsptinjektorflyten når mange meget spesifikke forhold er oppfylt. For eksempel vil min metro gjøre dette, men ONLYampnbspif Iampnbspam over 2500rpm (ALDRI) og decelerere med bilen i gear. ltbr gt ltbr gt siden Iampnbspnever tar den til 2500 rpm (jeg prøver å maksimere ved 2000rpm og cruise på 1600-1700 rpm) Det er min innsprøytere slår aldri av med mindre jeg slår dem av. til deg (bortsett fra at jeg ofte kyster i nøytral, som noen hypermilere hevder at det kan slites ut kaste ut til kyst i gir), men jeg sluttet ut disse detaljene for å unngå å gjøre det altfor komplisert for folk som er ny til ideen. Bilen min har manuell styring og manuelle bremser. Det er forskjell på forskjell i bilmotoren eller motoren, med unntak av at gasspedalen ikke fungerer lenger. Det er det. Alt annet er 100ampnbspidentical motor på eller av. ltbr gt han gjør et poeng skjønt, for mange mennesker tenker ikke på hvordan lukke motoren virkelig påvirker deres kjøretøy. (Selv om jeg tviler på at noen kjører en Ferrari 360 Modena kommer til å slå av deres motor for å prøve å øke kjørelengde). Jeg setter nettopp transen i nøytral og kysten ja, men med eldre kjøretøyer (og noen nyere) er det en spotampnbspin der du kan få styring og bremser (hvis de ikke har kraftbremser, og hvis de har du har 1 skudd med bremsene ) Så hvis du er i et vrak mens du kaster deg, er du den som har feil, egentlig de fleste vedlikeholdte biler med kraftbremser har nok plass til 2-3 FULLampnbsppresses av bremsepedalen. og selv når det løper ut, fungerer bremsene fortsatt fint, de tar bare litt muskler. og alle unntatt de 90 pundene små damer har nok av benmuskler til å jobbe med dem bare fint. Det er en ting å få dem til å gi deg en annen når du vet på forhånd hva som skjer (det vil si at bremsene blir vanskeligere) Selv om du mangler vedlikehold, bør du bare ha det bra. Styring er nesten meningsløs over 5mph. ltbr gt ltpgtoh, og jeg har glemt om en liitle ting som heter HANDBRAKES som du kan bruke til å stoppe selv om din kjøretøyet har ingen motor (fant ut det da jeg hjalp min far til å ta med meg den gamle ødelagte bilen. Han mistet den på en isete bakke med en kraftstangspole). Det er nødvendig at motoren kjører for strømassistanse. Ikke for ampquotworkampquot. betyr at de blir vanskeligere å bruke, men alle som er bevisst på dette, spesielt hvis de går sakte og bruker riktig bilavstand, burde ikke ha problemer. Det er sant, sjekk ut min instruerbare jeg laget, og det ser ut til hvorfor. tructable, jeg har lest det, for en tid siden, og det er ganske bra, som de aerodynamiske egenskapene) Vennligst les hele instruksen før du kommenterer. Jeg adresserer begge disse problemene. Jeg vet om folk som døde slår av tenningen mens du kjører nedover bakken. Det skjer hvert år. Tenk mann, hvis du skal fortelle folk å slå av bilen mens du er i bevegelse, tror du ikke det ville være hensiktsmessig å gi dem en advarsel på samme side de kan dø hvis de prøver det. Ta fire. pffft Om lag 45.000 mennesker - over 100 per dag - dør i bilulykker i USA. Autoulykker er den første dødsårsaken blant alle under 40 år. Kjøring er farlig. Selv med kraftbremser (og setebelter og airbags) er kjøring en av de farligste aktivitetene du kan gjøre. Hvis du kommer i en bil, kan du dø. Hvis noen følger mitt råd, er de først og fremst kjører SLOWER enn normalt. Fordi kraften varierer med firkantet av hastighet, har kjører langsommere en eksponentiell (teknisk parabolisk) effekt på begge stoppavstander og kraftkraften dersom en ulykke oppstår. Hvis du trener hypermileing, krever det at du faktisk betaler oppmerksomhet når du kjører. Hvis du ser på målrene dine, ser du på trafikklys 4 blokker ned, dømmer etter avstandene og bestemmer hvilket utstyr som skal være i hvert øyeblikk, du spiser ikke, snakker i telefon og endrer stereo. Hvis du velger å kaste motoren av uten å bytte til elektriske bremser (som jeg gjorde i flere måneder i min 2,5 tonn lastebil), må du være oppmerksom på kjøretøyet og av stoppavstandene. Men jeg pekte ikke på dette fordi fordi du kjører et kjøretøy, under alle forhold må du være oppmerksom på kjøretøyet og stoppavstandene dine. Siden du kjører langsommere enn annen trafikk, er dine avstander allerede mye større enn normalt. Siden du prøver å unngå å kaste bort moment, kjører du på en måte som minimerer behovet for bremser i utgangspunktet. Når det gjelder servostyring, er det den mest overdreven og sløsingseffekten som noen gang har blitt en standardfunksjon. Siden jeg endret min store kommersielle lastebil til manuell styring, er den eneste tiden jeg selv kan fortelle forskjellen når jeg prøver å snu hjulet helt stille (for å komme inn i stramme parkeringsplasser). Selv beveger seg ved 1 km / t gjør det enkelt å snu hjulet. Jeg sier at hvis du er sterk nok til å snu hjul uten hjelp fra en gassmotor, må du være ute å få litt trening i stedet for å kjøre bil. Jeg setter pris på innsatsen og noen ting du har gjort. Men sikkerhet først Bro. Du lurer ikke noen med din eksponensielle av parabolisk hastighet squaredquot BS. Du bør nok bare gå. lol, ampquotamp8220exponential av parabolisk hastighet squaredampquot BSampquotltbrgtYeah, uh - Jeg gjorde ikke det opp. Det er Newtons fysikk. E12mvltsupgt2ltsupgtltbrgtDriving tregere er sikrere. Du må ikke ta mitt ord for det. ltbrgtltbrgtampquotrisk av involvering i et ulykkesskade, i forhold til risikoen for en bil som kjører 60 kmh, økt med en eksponensiell hastighet for gratis reiserhastigheter over 60 kmhampquotltbrgtlta relquotnofollowquot hrefquotcasr. adelaide. edu. auspeedexec. htmlquotgtcasr. adelaide. edu. auspeedexec. htmlltagtltbrgtltbrgtamp8220 Først er sannsynligheten for et krasj omtrent proporsjonal med kvadratet av reisens hastighet. For det andre, i et krasj, er skaderisiko omtrent proporsjonal med slagkraften på en person, som igjen er proporsjonal med kvadratet av slaghastigheten. Disse to effektene kan oppsummeres i en generell tommelfingerregel: Når reisen øker med 1, øker skadekrasjraten med om lag 2, øker den alvorlige skadekrasjhastigheten med ca. 3, og den dødelige krasjhastigheten øker med ca 4 amp8220ltbrgtlta relquotnofollowquot hrefquottsc. berkeley. edunewsletterwinter2008speed. htmlquotgttsc. berkeley. edunewsletterwinter2008speed. htmlltagtltbrgtltbrgtSom nesten ingen kjører ved fartsgrensen eller under, og hastighet er den største risikofaktoren i dødelige krasjer, ser det klart at folk ikke anser sikkerhet for å være deres første prioritet. oppveier alle andre bekymringer, kanskje vi burde alle drive tanker til hvor vi skal. LtbrgtOr, bedre ennå, i stedet for å kaste bort drivstoff i det antatte navnet på sikkerheten, bare sykle. ltbrgt Kanskje en del av din kommentar er fordi du ikke er klar over av dette punktet: bremsene og styringen fungerer fortsatt uten motoren. De er bare vanskeligere. Du må presse pedalen hardere og snu hjulet (litt) hardere, men systemene er fortsatt fullt funksjonelle. Avtalt. Det er lett å kaste med Mazda 323. Det er vanskeligere i mine wifes Tahoe 4x4. Men det kan fortsatt gjøres trygt. Jeg gjør det nesten hver dag. Det tar litt ekstra oppmerksomhet og innsats. Han leste sannsynligvis hele veien til trinn 4, da hans hjerne slått av, og han hoppet over resten. Mens jeg er for en forbedret kjørelengde, er noen av modifikasjonene i denne instruksjonslederen usikre og ulovlige på de fleste steder. det opp med noen referanserampnbsp ltpgtCoasting med bilen i nøytral eller kobling engasjert har vært ulovlig i min stat siden 1971 (og er ulovlig i mange andre) - leg. state. vt. usstatutesfullsection. cfmTitle23ampampChapter013ampampSection01121ltpgt ltpgtSå når jeg kjører i kjøring med min høye stall dreiemoment omformer, og rpms sitter på 1200rpms med foten min av gassen, antar du at du kan si at det er ulovlig, siden det ikke er teknisk å fange en gear. ltpgt ltpgtNot i det hele tatt - hvis det er i stasjon du overholder. Det kaster seg i nøytral og forflytter seg til nøytral (eller for manuell nøytraltrykk på clutchen) med et kjøretøy i bevegelse som er i strid med loven. ltpgt ltpgtNår prius-drivere kan endelig komme tilbake til Prius Repellers (store lastebiler) fordi de kan kjøre en og Nyt samme MPG. ltpgt Kjøring sakte er ulovlig. Det kalles forferdelig trafikk og du kan sitere. Bare så du vet det. ltbrgt Kjøring sakte er ikke ulovlig i en enkelt stat i USA. Den angitte hastighetsgrensen er, uten unntak, den øvre grensen for hvor fort du har lov til å kjøre. Det er IKKE et mandat at du må kjøre den hastigheten, det er IKKE en anbefaling, og det er absolutt IKKE den nedre grensen. Hvis du bevisst kom til et komplett stopp på motorveien, hindrer du trafikken. du var for eksempel kjører 15 mph i en 65 sone, du kan bli kalt for en rekke ting. Men selv da er det ikke engang hindrer trafikk, fordi på en motorvei med flere veier kan folk bare endre baner, og på en uforandret landevei kan folk passere i den motgående banen eller ved utkjørselen. På byens gater eller fjellveier hvor det ikke er trygt å passere, er det heller ikke trygt å kjøre 65mph, så det er ikke noe problem. ltbrgt ltbrgt Nei hvor foreslår jeg å kjøre 15 mph på motorveien. Nedenfor rundt 45 eller deromkring (avhengig av kjøretøyet) må du skifte til et lavere utstyr, og derfor reduseres kjørelengdeet ditt. Det er noen (ikke alle) tilstander der det er en minimumshastighetsgrense på enkelte motorveier. Når det er det er klart markert på hver hastighet grense sign. ltbrgt i michigan, for eksempel på noen motorveier med en 65mph øvre grense det er også en 45mph lavere grense. Dette betyr at du kan gå 20mph tregere enn omgivende trafikk (det antas at ingen er farting). Det er ikke nødvendig å basere hastigheten på hva folk rundt deg gjør. Hvis hver eneste person på motorveien er fart, bortsett fra deg, så går hver eneste person på motorveien til loven, og du er ikke klar. Du må bare gjøre ting du ønsker var sant. Nesten alle lover er lagt ut på internett, så du kan finne og sitere den nøyaktige kjøretøykoden du vil informere folk om, i stedet for å spre falske rykter og forvirrende people. ltbrgt faktisk er det opp til politiet som beskriver hva som er en hindring for trafikk (som du kan bli belastet for) og deres arbeidsmodell er forskjellig fra stat til stat, men hvis du holder deg innenfor 20 av grensen (avhengig av forholdene) har du ingen problemer. Å forresten kan du bli belastet for kjøring med fartsgrensen også, hvis forholdene er dårlige. Det kalles uaktsom kjøring (for ikke å justere til endring i forhold). Uheldigvis hvis du er anklaget for en hvilken som helst lovbrudd, er det vanskelig å kjempe i retten som jeg kjenner fra personlig erfaring (jeg var heldig at jeg også innehar et løpslisens, og derfor ble min kunnskap og ekspertnivå betraktet som bedre enn politimannens involverte) lover er forskjellige i hver stat. Det som er ulovlig i en stat, kan være helt lovlig i en annen. Helt ikke sant om innkomne minimumshastighetsgrenser. Wisconsin har en minimumsgrense på 45 MPH på alle Interstate Highways (I-94, I-43, osv.) Og det er ikke merket hvor som helst på noen motorveisskilt hvor som helst i staten. Det er det samme om du er på en 65 mph sone, eller en 55 mph sone, 45 mph er minimum. Selvfølgelig, hvis MAX grensen er lavere, så er minimumsgrensen lavere også, men det er ikke noe poeng å gå 35 i en 45mph-sone. Jeg tar ditt ord for det og står korrigert. Jeg vet ikke om et moderne kjøretøy som har maksimal effektivitet med lavere hastighet enn 45, så det er ingen grunn til å gå under det. Det er en god ide. Jeg er så imponert. Takk for at du delte med deg. Det var omtrent 5.600.000 semitrailere (eller traktorhengere) registrert for bruk i USA nesten tre ganger Antall semi lastebiler (også kalt traktorer). Det var traileren som ga opphav til navnet semi truck. Siden traileren ikke har forhjul, og kan bare brukes når den er koblet til traktorens del av lastebilen, kalles den tilhengere. Begrepet semi og semi truck utviklet seg fra det. Tilhengere er typisk 53 meter lange. De har bremser som automatisk blir brukt når tilhengeren står uten montering på trucken. Når trucken er koblet til tilhengeren, frigjør trykket fra lastebilens motordrevne luftpumpe bremsene slik at den kan rulle. Jon FeingershGetty Images Trucker Central En tredjedel av alle de 1.900.000 semi lastebilene som opererer i USA, er registrert i California, Florida og Texas. Det er imidlertid 3,2 millioner lastebilførere i USA. Om lag 90 prosent av lastebiler og eieroperatører har færre enn seks lastebiler. Annonse - Fortsett å lese under to tredjedeler av Amerika I gjennomsnitt kjører halvvogner rundt 140 milliarder mil i året i USA (fra 2006). Sixtre åtte prosent av alle varer i USA leveres av halvvogn. Det går ut til rundt 60 000 pounds per amerikansk hvert år, selv om de to største råvarene er vekt på landbruks - og byggematerialer. Den Hellige Hånd GrenadeFlickr Long Distance Operator Hvert år vil et enkelt semi gjennomsnittlig 45 000 miles, men estimatene fra lastebilindustrien og Federal Highway Administration er nærmere 100 000 miles for langdistanse lastebiler. Semi-lastebiler utgjør bare 15 prosent av kommersielle lastebiler i USA, men de reiser 42 prosent av alle kilometer dekket av kommersielle lastebiler. Store kommersielle lastebiler dekket om en kvart trillion miles i 2006, mens totale kjøretøy miles var ca 3 billioner. Reklame - Fortsett å lese under det er ikke nøyaktig en Prius, folkene i 1973, fedene anslått at semisene fikk ca 5,6 miles per gallon av diesel dagens estimat er 6,5 mpg, selv om forskjellige lastebiler får drivstofføkonomi i et område fra 4 til 8. Går opp en bratt bakke, en lastebil kjørelengde kan falle til ca 2,9 mpg, mens du går ned i samme høyde vil øke den til mer enn 23 mpg. Nye drivstofføkonomiske standarder som trer i kraft fra 2014, vil kreve semi-lastebiler med en sovende førerhus for å få 7,2 mpg på nivåveier. Hvordan lager du en stor, tung lastebil mer drivstoffeffektiv Truckmakers jobber sterkt med aerodynamikk og dekkvalsebestandighet. Fairings som gjemmer forkanten av traileren, sideskjørt som hindrer vindturbulens under tilhenger, og runde hetter over de bakre tilhengerdørene alle sammen for å øke drivstoffkilometeret. De nye superbrede hjulene og dekkene som erstatter dobbelthjul og dekk, sies å øke drivstoffkilometeret med opptil 7 prosent. En lovende fremtidig motorteknologi vil måle hastigheten der motoren er mest effektiv i forhold til belastning og miljø og automatisk opprettholder den hastigheten. Heavy Duty Den maksimale vekten for en amerikansk semitrail og full trailer er 80.000 pund spredt over 18 konvensjonelle hjul. Utenfor de brede åpne områdene i Australia kan veistogene ha fire tilhengere og veie over 300 000 pund. Reklame - Fortsett å lese under dreiemoment til reserve Hvor mye kraft tar det å flytte en fullt lastet semi og tilhenger En Detroit Diesel DD15 14,8 liter inline-sylindret motor veier 2880 pounds, eller 345 pund mer enn en Mini Cooper. Denne kolossale kraftverket gjør opp til 560 hk og 1850 lb-ft med dreiemoment, og ved bare 1200 rpm produserer motoren mer enn 1500 lb-ft med dreiemoment. De fleste turboladede dieselmotorer setter ut mellom 1200 og 2050 lb-ft for å holde alt den vekten beveger seg. Big Screen Sam Peckinpahs Convoy (Klikk her for å se hele filmen) brutt omtrent 15 millioner i 1978, da den kom ut. Ikke dårlig, selv om at årets største grossistfilm, Animal House, gjorde 141 millioner. I desember 1975 var sangen Convoy, som filmen var løst basert på, nummer 1 i USA i en uke, skrevet og sunget av prisbelønte admann Bill Fries under navnet CW McCall, et tegn han opprettet for å markedsføre et Iowa bakeri. Heres en trucker-til-engelsk oversettelse av en konvoys vers som inspirerte filmen: Lyrics: Det var mørkets mørke den 6. juni i Kenworth pullin logger, en cab-over Pete med en kjøling og en Jimmy haulin hogs. Wes headin for å bære på I-one-O innen en kilometer utenfor Shakeytown, sier jeg Pigpen, denne heres Rubber Duck, og jeg skal legge hammeren ned. Engelsk oversettelse: 6 juni 6, tre trucksa Kenworth, en Peterbilt med tilt-cab motor tilgang og en GMCwere nærmer seg en motorvei patruljebil på Interstate 10 en kilometer øst for Los Angeles, da Kenworth-driveren annonserte på sin CB toveis radio til GMC-sjåføren, som hadde en trailer fylt med levende hogs, at han ble klar til å øke hastigheten. Til tross for all CB-lingo, kunne filmen ikke røre 1977s trucker-tema Smokey og Bandit. som samlet mer enn 100 millioner. (Kanskje det trengte en Trans Am.) Pluss, glem ikke truckerfilmer som White Line Fever og Breaker Breaker. sistnevnte starred Chuck Norris. Reklame - Fortsett å lese under Det mest solgte merket av semitrail er Freightliner. Det selger om lag en tredjedel av de 190.000 nye semisene som selges årlig. Freightliner eies av Daimler Trucks North America, som også eier Western Star-merkevaren. Den nest mest populære er Navistar International, etterfulgt av PACCAR, som eier merkevarene Peterbilt og Kenworth. Fjerde er Volvo, som også eier Mack-merket Stop That Thing Antilock-bremser på lastebiler har vært påkrevd siden 1997, noe som har redusert antall jackknife-sammenbrudd, hvor truckens bakhjul låses opp og tilhengeren svinger rundt til En skarp vinkel med trucken. I dag er de farligste halvulykker rollovers. Federal Highway investigators sier at disse skjer når en semi-truck går på en løs overflate, og føreren overkorrigerer mens han prøver å styre den tilbake på fortau. Massachusetts Dept. of Environmental ProtectionFlickr 6-Car Compact Sedan Showdown I 2011 var mer enn en av fire nye bilsalg kompakt. Til. Av Ben StewartHva er bensinmiljøet til en U-Haul Leiebil Gass kjørelengde avhenger av størrelsen på U-Haul leie Tenker på å leie en U-Haul for langdistanseflytting. Kostnaden for gass kan legge til et betydelig beløp til ditt totale flyttebudsjett. Hver U-Haul leiebil får forskjellig gass kjørelengde, så å finne ut kostnadene dine kan være vanskelig, men det er lett å gjøre hvis du har riktig informasjon. Hvis du er ute etter å spare penger på farten, bør du vurdere alle faktorene som spiller inn i kjørelengde fra lastebilstørrelse til kjørevaner og finne ut om et annet flyttbart alternativ er en bedre måte å gå. U-Haul-lastebiler og bensinkilometer U-Haul-lastebiler kommer i fem forskjellige størrelser (10, 15, 17, 20 og 26). Som du kanskje kan forestille deg, når bilstørrelsen øker, reduseres bensinmengden. Det betyr at hvis du trenger en større lastebil, vil drivstoffkostnadene være høyere. Tabellen nedenfor viser tankstørrelsen, miles per gallon og miles per drivstofftank for hver lastebilstørrelse. Merk at mpg og miles per drivstofftank er for tomme U-Haul lastebiler lastede lastebiler vil ikke være like drivstoffeffektive. Ved hjelp av informasjonen ovenfor kan du se at en typisk U-Haul leiebil vil komme hvor som helst fra 7-12 mpg. Den nøyaktige kjørelengde du får vil avhenge av noen andre omstendigheter. Andre faktorer som påvirker gass kjørelengde Flere ting utover størrelsen på trucken og om den er lastet eller tom, kan påvirke mpg du får i en U-Haul utleie. Disse inkluderer: Kjøre stil. Måten du kjører, er en av de største konsekvensene for bensinkilometeret ditt. Fueleconomy. gov rapporterer at hurtig akselerasjon og tung bremsing kan redusere drivstofføkonomien opp til 33 på motorveien. Så følg dine vaner hvis du vil redusere kostnadene. Tauing. Den økte vekten av en slepevogn reduserer U-Haul-lastbilens kjørelengde fordi det tar mer kraft til å flytte en tung lastebil enn en lys. Strøm kommer fra lastebilmaskinen din og gassen den bruker, noe som betyr at mer drivstoff er nødvendig hvis lasten er tyngre. Hvis du planlegger å slepe en tilhenger eller biloperatør bak U-Haul, forvent å se lavere gass kjørelengde og høyere drivstoffkostnader. Klimakontroll. Bruk av varmeapparatet eller klimaanlegget påvirker drivstoffforbruket. Å betjene klimaanlegget på sitt høyeste nivå kan redusere U-Haul lastebil mpg hvor som helst fra 5 til 25 terreng. Kjøring på åser eller gjennom fjellområder kan redusere drivstofføkonomi fordi motoren må jobbe hardere for å trekke den tunge lastebilen opp bakker. Med mindre ruten din er mest flat, kan du stoppe for gass oftere enn forventet. Vedlikehold av kjøretøy. Dårligmotorer vil brenne gjennom mer drivstoff. Underoppblåst dekk reduserer rullestyrken, noe som igjen senker drivstofføkonomien. Selv et skittent luftfilter kan føre til høyere kostnader ved pumpen. Det er vanskelig å kontrollere vedlikeholdet på en leiebil siden det bare er en utleie, men hvis det er slik du velger å flytte, kan du vurdere å gi trucken en rask inspeksjon før du kjører av. How gas mileage impacts costs Now that youve considered the facts about gas mileage, lets look at how it impacts the fuel costs for an actual move. Heres an example move for a 26-foot U-Haul rental truck, moving long distance from New York, NY to Dallas, TX (1,547 miles). With a rental truck that has a 57-gallon gas tank and gets 9 mpg, you could expect to fill up the loaded U-Haul at least three times along the way (9 mpg x 57 gallon tank 513 miles per tank and 1547 miles 513 miles per tank 3.01 tanks). According to the rental truck fuel calculator. with current fuel prices, that means spending about 500 for diesel fuel. If you were to do the same move in your personal vehicle (well say you get 23 mpg and have a 15 gallon tank), it would only cost about 150 (assuming an average fuel cost of 2.20). How can you move without having to pay extra for fuel Check out U-Pack . Dont worry about the gas mileage of a U-Haul rental Go U-Pack If youre moving out of state and concerned about the cost of fuel, U-Pack is the perfect solution. Were a you pack, we drive moving company designed to make moving easy and affordable. It works like this: Well deliver a moving trailer or container to your home, you load it and well pick it up and drive it to your new home. That means no driving and no paying extra for fuel. Since the cost of fuel is included, there are no surprises at the pump. Customers often find that when theyre moving long distance, U-Pack prices are comparable to U-Haul truck rental especially when you factor in the ease of having your belongings delivered to your door. Click to get a free moving quote online to see how much your move will cost. If you have questions about U-Haul truck gas mileage, or you want more information on how U-Pack can help you move, let us know. Were here to help any way we can. More resources:

No comments:

Post a Comment