Tuesday 7 November 2017

How To Get Nivå 2 Opsjoner Trading On Etrade


Alternativ Godkjenningsnivåer Forklart Alternativnivå godkjenning er et ofte oversett område med opsjonshandel. Når en person åpner en konto, tildeler megleren dem en av flere opsjonsgodkjenningsnivåer angivelig basert på alternativet traderrsquos kunnskap og behov. I mange tilfeller har studentene i opsjonshandelskursene jeg nylig har lært, ikke vet hvilket godkjenningsnivå de hadde, og noen få studenter var ikke klar over at nivåene selv eksisterte. Jeg foreslår at alle som er usikre på deres valggodkjenningsnivå, kontakter hans eller hennes megler for å finne ut hvilket nivå av alternativgodkjenning deres konto har. Det er mulig å fylle ut ekstra papirarbeid og for å få godkjenningsnivået bumpet opp. Det gjør det imidlertid å ta tid å gjøre det. Fakse på papirene kan gjøre prosessen litt raskere. Vanligvis er det fire valggodkjenningsnivåer, vanligvis rangert fra en til fire, den høyeste rang er det høyeste nivået av godkjenning. De høyere nivåene tillater handel med strategiene som er oppført i lavere nivåer. Nivå 3 tillater ikke bare for spredning av handel. men også for å gå lenge på samtaler og sett som var inkludert i nivå 2. Således er hvert nivå kumulativt. I alle fall er det ingen offisiell standard for hvilke strategier som kan handles på hvilket nivå. Tabellen nedenfor presenterer retningslinjer for universell industri når det gjelder strategier som vanligvis er knyttet til hvert nivå. Jeg har også lagt til en annen kolonne for forkortelse. Jeg markerer vanligvis en lang posisjon med et pluss i parentes, mens i en kort posisjon bruker jeg et minustegn. Samtaler er merket av ldquocrdquo og setter av ldquoprdquo. Valggodkjenningsnivåer Ved det første alternativgodkjenningsnivået er en opsjonshandler tillatt å foreta dekket samtaler. så vel som ldquolong beskyttende puts. rdquo Nå er det en fangst til det på dette nivået tillater en forhandler ikke å kjøpe noen samtaler, men får lov til å kjøpe sett bare i beløpene han eller hun har, og bare på den spesifikke aksjen som han eller hun eier. For eksempel, hvis en handelsmann eier 100 aksjer i en aksje, så kan de kjøpe en enkelt satt kontrakt og ingenting mer. Forresten, dette er generelt det eneste nivået som de fleste meglerhusene vil godkjenne for IRAer (individuelle pensjonskonto). Alternativgodkjenningsnivå 2 er en inkrementell forbedring over forrige nivå. På dette nivået er en forhandler lov til å utføre begge strategiene som er oppført på nivå 1, samt å gå lenge på samtaler og setter. På dette nivået har man lov til å foreta et direkte kjøp av en samtale eller sette på enten valgfrie aksjer, børsnoterte fond (ETF) eller til og med indekser. Dette godkjenningsnivået er knyttet til ordet spekulasjon, i hvert fall fra brokerrsquos synspunkt. Alternativ godkjenningsnivå 3 innebærer spredninger uansett om de er diagonale. horisontal eller vertikal. Det samme kan imidlertid ikke sies for å være lang eller kort på spredning. Hvis man kortlegger et horisontalt spred uten tilstrekkelige midler på sin konto, vil megleren automatisk avvise den ordren. Igjen er det begrensning på hvert av disse ulike nivåene av opsjonsgodkjenning. Korting noe uten eierskap tilhører neste nivå. Alternativ godkjenningsnivå 4 er kjent som avdekket salg eller naken kortslutning. (Jeg liker å bruke ordet ldquoexposedrdquo i stedet for ldquonaked, rdquo spesielt når jeg snakker om spre handel, som innebærer flere stillinger, også kjent som ben. Noen ganger kan en av stillingene bli avdekket eller eksponert, så hvis jeg sier at jeg har et ldquonaked-ben, rdquo det høres rart.) Nivå 4 er det høyeste godkjenningsnivået, og omtrent enhver alternativstrategi kan utføres på dette nivået så lenge størrelsen på kontoen er til brokerrsquos liking, som vanligvis er ganske stor. På dette nivået er det mulig å selge, så vel som mange forskjellige typer forholdsspredninger. Artikkel skrevet ut fra InvestorPlace Media, investorplace200903optionsgodkjenning-nivå-forklart. Handelskompetanse nivå 2 Jeg har handlet aksjer med Etrade i noen år nå. Nylig har jeg søkt om nivå 2 alternativer med dem, og jeg ble nektet. Ifølge deres Rep det. Vis mer Jeg har handlet aksjer med Etrade i noen år nå. Nylig har jeg søkt om nivå 2 alternativer med dem, og jeg ble nektet. Ifølge deres Rep er det fordi jeg ikke svarte kvittering deres spørsmål. Vet noen hva slags erfaring man bør ha, og hva skal det være for kontoinntektene for å kvalifisere seg til nivå 2. I039m klar over all risiko involverer i handelsalternativer Takk, Kobi 11 svarer 11 middot Investering Det de ønsker er å ha ditt utsagn på filen og si at du er erfaren. slik at hvis du skulle miste skjorten din og forsøke å saksøke dem, kan de produsere søknaden din og si, quote du sa at du hadde experiencequot. Det er en fangst-22. Du kan oppleve opplevelsen uten godkjenning og kan ikke få godkjenning uten erfaring. Så hvis du virkelig vil ha godkjenning, bare putt årene med quotoption tradingquot erfaring og din nettoverdi. Hvis jeg var deg, ville jeg søke om nivå 3 og først lære å sette på spredestillinger for å begrense risikoen. Da jeg nettopp så opp Etrade039s nivå 2, gir alt det lange stillinger, som er de mest risikable fordi du må være korrekt både i tidsrammen og i prisbevegelsen. Opprinnelig postet av bobooption Jeg har handlet aksjer med Etrade i noen år nå. Nylig har jeg søkt om nivå 2 alternativer med dem, og jeg ble nektet. Ifølge deres Rep er det fordi jeg ikke svarte kvittering deres spørsmål. Vet noen hva slags erfaring man bør ha, og hva skal det være konto målene for å kvalifisere seg til nivå 2. Jeg er klar over all risiko involverer i handelsalternativer Takk, Kobi ThinkorSwim lar deg gjøre alt du vil. ID åpner en ToS-konto og bruker det til valghandelen. Det er det jeg gjør. 05-06-2009, 12:22 PM 975 innlegg, lest 1,392,863 ganger Opprinnelig skrevet av bobooption Jeg har handlet aksjer med Etrade i noen år nå. Nylig har jeg søkt om nivå 2 alternativer med dem, og jeg ble nektet. Ifølge deres Rep er det fordi jeg ikke svarte kvittering deres spørsmål. Vet noen hvilken type erfaring man bør ha, og hva skal det være for kontoinntektene for å kvalifisere seg til nivå 2. Jeg er klar over all risiko involvert i handelsalternativer Takk, Kobi Aldri hatt denne erfaringen, men målene dine skal være korte langsiktige gevinster. Også når du sier nivå 2, mener du nivå 2 sitater. Jeg aner ikke hvorfor du ikke kunne få det, men jeg har en følelse av at du mener noe annet. Jeg er ikke kjent med Etrade lenger fordi det er helt ærlig de suger, men det er en annen historie. Også, kanskje du trenger (dette er en gjetning) 25K og mønster daytrader status. Opprinnelig skrevet av Traderx Aldri hatt denne erfaringen, men målene dine bør være kortsiktige gevinster. Også når du sier nivå 2, mener du nivå 2 sitater. Jeg aner ikke hvorfor du ikke kunne få det, men jeg har en følelse av at du mener noe annet. Jeg er ikke kjent med Etrade lenger fordi det er helt ærlig de suger, men det er en annen historie. Også, kanskje du trenger (dette er en gjetning) 25K og mønster daytrader status. Nivå 2 er bare kjøp og salg alternativer. Med nivå 1 alt du kan gjøre er å skrive dekket samtaler. Nivå 3 legger til skrive nakne putter og noen andre spesialiserte strategier. Du trenger ikke margin eller daytrader status til handel alternativer. Men ETrade spesielt ønsker at du skal få nivå 1 status og bruke den før de gir deg nivå 2 status, noe som er litt utfordrende for en nybegynner siden det vanligvis krever tusenvis av dollar for å kjøpe nok lager for å skrive dekket samtaler. Opprinnelig skrevet av Dorothy Pennington Min mann har en etrade konto og har nettopp blitt diagnostisert av VA som en avhengige gambler. Han har brukt over 100.000 på ulike måter og har brukt det fra pensjonskonto. Vi er ikke velstående mennesker. Hvordan kan jeg stoppe dette på etrade Jeg er veldig lei meg for å høre dette. Noe lignende skjedde med en kollega av meg. Hans advokat råde ham til å få en skilsmisse, som han gjorde. Jeg foreslår at du snakker til en advokat. Vennligst registrer deg for å legge inn og få tilgang til alle funksjonene i vårt svært populære forum. Det er gratis og raskt. Over 53 000 i premier har allerede blitt gitt ut til aktive plakater på vårt forum. Ytterligere oppdrag er planlagt. Detaljert informasjon om alle amerikanske byer, fylker og postnummer på nettstedet vårt: By-data.

No comments:

Post a Comment