Friday 6 October 2017

Murrey Matematikk Trading System Bok


En annen perle fra Carl Sagan (les min første Sagan post på hvorfor jeg elsker ham så mye). Min første ide var å sette historien i nærmeste fremtid i et klasserom. En lærer ville fortelle klassen det var lesetid, og elevene ville alle ta ut iPad 6,0 ​​og åpne iBooks3D-appen. Hver student ville velge en annen bok i appen, og et 3D-hologram fra den historiske personen ville projisere fra skjermene sine og pengeskuddet ville inneholde klasserommet fylt med disse 3D-projeksjonene. Jeg avviste ideen fordi jeg ikke ville ha det til å være en stor annonse for Apple, og jeg ønsket også å skape en hyllest til den trykte boken. Jeg tror ikke at 3D-projeksjonsideen er for langt fra faktisk skjer, spesielt etter at Tupac-hologramet vi alle gikk over på Coachella. Takket være tabletter og e-lesere, kjemper den trykte boken oppoverbakke for å holde seg i live. Hvordan kan de håpe å overleve når I8217 har fått dusinvis av bøker på min iPad (for ikke å nevne hundrevis av tegneserier, magasiner, musikk, spill, bilder og filmer) som jeg kan bære med meg hvor som helst jeg går Så ja, dette er min kjærlighet - letter til trykte bøker 8211 de klumpete, falmede, stinkende og gule pakkene av kunnskap og moro, jeg pleide å sjekke ut fra skolebiblioteket mitt som hjalp formet personen jeg er i dag (de og tegneseriene, mange og mange tegneserier). Det var veldig vanskelig å plukke fem bøker fra historien til det skrevne ordet. Det som hjalp meg med å velge, var ikke bare hvor kjent forfatterne og bøkene var, men også hvor lett gjenkjennelig deres kostymer og utseende ville være for leserne. Jeg måtte ha noen tusen år gammel fordi det var Sagan som nevnt, og derfor valgte jeg Lao Tzu. Også måtte jeg ha Teddy Roosevelt fordi han var min fyr. 8211 Nå er det 8217 din tur 8211 hvilke fem bøker og eller forfattere ville du ha valgt 8211 Takk til Janice og Renee for å foreslå dette sitatet. Her er klippet fra Cosmos. 8211 Tilfeldigvis, bare i går Brain Pickings postet Carl Sagan8217s leseliste fra 1954. Sjekk ut hva denne flotte mannen mente sin hjerne med. Min sene venn Ron var en antikvarisk boksamler og ville ha argumentert for betydningen av det fysiske objektet selv. Han pleide å fortelle en historie om en bok han eide som hadde vært i samlingen av astronomen Edwin Hubble. Når du åpnet sidene, tok du en sterk pigg av kirsebærtobak. Nesten alle fotografier av astronomen viser ham med et rør i hånden. Denne ekstra-tekstdetaljene ga en informasjonsenhet om fortiden - og ga en følelse av sammenheng med den. Der er en lignende historie som fortalt av astronomen og forfatteren Owen Gingerich, som skrev en bok kalt 8220The Book Nobody Read8221 om De Revoltionibus, det banebrytende arbeidet til Nicolaus Copernicus som dristig hevdet at solen lå midt i solsystemet. Det hadde lenge vært holdt av en stor gruppe akademikere som, mens boken var i forkant av en ny måte å se på universet, har den i dag ikke hatt så stor effekt før Galileo kom med mer enn en halv århundre senere og brakte konseptet til hodet. Gingerich spores faktisk nesten hver eneste kopi av den første utskriften av arbeidet, og studerte sidene. I dem fant han brødkrummer, hår, tyngdefulle sider, og viktigst av alt, marginalnotater etterlatt av leserne. Som noen tidlige, håndskrevne, BBS, gav marginalia av De Revolutionibus gingerich for å avgjøre at ikke bare boka hadde blitt lest, men at den hadde vært tenkt på, diskutert og internalisert av mange mennesker. Denne typen ting går tapt med en ephemeral e-bok. En bok er en levende ting. En e-bok er et stykke informasjon. 1. Isaac Asimov 8211 Fantastic Writer 2. Lao Tzu 8211 Great Thinker 3. JRR Tolkein 8211 Fyren oppfant bare et språk med full grammatikk for sin serie. Du kan bli mer strålende enn den 4. Ved Vyas 8211 Forfatter av Mahabharata. En av de eldste, lengste og mest komplekse epikkene som er skrevet 5. Det siste ville være en kaste opp mellom Charles Dickens og Mark Twain. Denne ene komisk oppsummerer hele mitt liv. Også hvis vi skal begynne å bringe folk tilbake til livet, tror jeg vi bør plukke folk som er anerkjent for sin storhet i sine egne liv. Noen som Emily Dickenson, for eksempel, bare så hun kunne vite hvor mye hennes arbeid er verdsatt. Jeg elsker ting, men I8217ve avstod fra å kommentere til i dag. Fantastisk arbeid. Sun Tzu - Krigskunst Albert Einstein-The Collected Papers av Albert Einstein Chaucer-hans komplette verk Edgar Allan Poe-hans komplette arbeider Aristoteles-på sjelen I8217d bli fristet til å kaste i Austin, Shelley eller Bronte, bare for å kutte tilbake på noen av testosteron, eller Dickens eller Lovecraft, bare fordi, men de var mine første valg. Jeg prøvde faktisk å trekke ut en liste med fem, og jeg ble nettopp overveldet. Gi meg 10 og jeg kan ha et skudd på å begrense det ned. Også, papiret gjør noe. Å interagere en fysisk bok er en visceral opplevelse så mye som å lese er en intellektuell. Vekten av papiret, kutt av papiret, typen av blekk, typen bindende8230 alle disse tingene går inn i opplevelsen. Sikker på at hvis du leser massemarkedspapirer, kan det være ganske likt fra bok A til bok B, men jeg kan tydeligvis huske bøker av deres følelse og lukt. I8217m en programvareingeniør som gjør nesten alt mulig elektronisk, men på den ene vil jeg stå bakover til dagen jeg dør. For meg betyr det fysiske aspektet av en bok. I de fleste tilfeller ville jeg be om å annerledes, selv om jeg vil si at noen bøker har en minneverdig 8230 skal vi si kroppen. Men jeg tror fortsatt at opplevelsen ikke ville vært betydelig redusert hvis boken var elektronisk, spesielt hvis den fortsatt hadde et bilde av omslaget. unnskyldninger for min dårlige engelsk, det er ikke min mor lenguage. det er all sannheten om lesing og bøker, hvordan kan en syndig mann lære av flotte mennesker, giganter, og møte da som venner hvert eneste øyeblikk av våre liv. Jeg måtte være enig. Datastyrte versjoner er veldig praktiske, men de kan holde et stearinlys mot lukten, følelsen, lyden av en sidesving, muligheten til å enkelt flippe frem og tilbake8230no viruses8230 .. Det er et av de beste sitatene fra Carl Sagan. Når jeg leser hans bøker, kan jeg hjelpe, men tenk det snakker faktisk inne i hodet mitt. I8217m kommer til å skrive ut dette og legge det ved siden av mitt lille bibliotek hjemme. Takk så mye Dora I8217ve kjøpte en tenne i januar, og jeg må si at jeg elsker det, men alle bøkene på den var gratis (se Amazon, Project Gutenberg, etc.) Når jeg kjøper en bok, kjøper jeg den trykte versjonen. Ja, e-leserne er flotte og svært praktiske, men det er ingenting som en ekte bok i hendene dine. Jeg elsker arbeidet ditt. Hver gang jeg ser et nytt innlegg av deg i min nyhetsfeed, stopper jeg, legger på litt fin musikk og gir meg en liten pause mens du leser den. Tony Fisk (arfisk) Vel, jeg antar at den blekblå prikken er blitt drept nå. Denne behandlingen legger meg sterkt i tankene om den andre halvdelen av kampanjen til David Brin8217s nye roman 8216Existence8217 (youtubewatchvwzr-DSDMkJM) Den inneholder fremmede krystallartefakter som inneholder personlighetene til store fremmede filosoffer (kanskje). Her slutter pluggen. Som for mine fem people8230 I8217m ikke bare å sette forfattere her8230 Tesla, som tygenco sa. Mannen var et supergeni og den kuleste forskeren noensinne, og den moderne farens far. Julius Ceaser. Jeg skjønner at Ceaser og Napoleon er bare Hitler minus folkemordet, men fortsatt Platon, eller kanskje Aristoteles. Thomas Jefferson, bare for å se hvilken side han er på (etter å ha blitt fullt utdannet i moderne tid, selvfølgelig) 8230 Åh, hvem som den femte8230 Newton, da vinci, nebuchanezzer, sun tzu, charlemagne8230 It8217s så vanskelig å velge8230 Jeg antar Jeg velger Newton. For å sitere Neil degrasse Tyson, som du sitert, kunne 8220 han ikke uttrykke sitt arbeid i normal matte, så han fant ut kalkulator. Og så snudde han seg 268221. Jeg satte meg bare ned og følte meg veldig engstelig og senere ikke klar for neste intense forberedelsesuke for min engelsk Praxis II-tester. På en eller annen måte skjedde din tegneserie. Takk for påminnelsen, inspirasjonen og fargene Hey Gav 8212 Jeg kan ikke tro på at du valgte dette sitatet: det er en av mine favoritt favoritter fra uten tvil den mest inspirerende innsiktsfulle scenen i 8220Cosmos8221 Carl Sagan8217s skrifter og programmer er fulle av perlekvalitets observasjoner, men Denne er ren poesi, ren og enkel. Ditt arbeid her hos Zen-blyanter sviker aldri meg 8212 Din lidenskap for håndverket er virkelig vakker. Jeg bestiller denne utskriften HØYRE NÅ Tusen takk, mann En venn ga meg lenken til ditt siste innlegg et par timer tilbake. Jeg har vært på nettstedet ditt siden. Spesielt elsker denne. Min hele tiden fav 5 (i ingen bestemt rekkefølge) vil inkludere: 1. Å drepe en Mockingbird 8211 Harper Lee 2. Harry Potter-serien 8211 JK Rowling 3. Hobbit Ringenes Herre Andre Middle Earth-bøker 8211 Tolkien 4. The Gud av små ting 8211 Arundhati Roy 5. En tusen fantastiske soler Kite Runner 8211 Khaled Hosseini

No comments:

Post a Comment