Wednesday 25 October 2017

Kvantitative Options Strategier


Vi tilbyr online kurs Cryptocurrency Trading med Python gjennomført i sanntid gjennom Adobe Connect. Dette kurset er utført av Nick Kirk, en ekspert på algoritmisk kryptohandel og en kvantitativ utvikler, og modereres av Dr. Ernest Chan. Deltakere vil motta Python kildekode og data for backtesting. Gemini-utvekslinger Sandbox-miljøet vil bli brukt, som tilbyr full utvekslingsfunksjonalitet ved hjelp av testmidler, for testing av API-tilkobling og utførelse av strategier. Maks antall deltagere: 30. Totalt antall timer: 6. Avgift: 499. Datoer og tider: 11. og 18. mars. Lørdager. 10: 00-13: 00 New York Time. Registrering: E-post ernestepchan, eller klikk på knappen nedenfor. Kursoversikt kan lastes ned her. Om Nick Kirk Nick er en aktiv algoritmisk kryptohandler og kvantitativ utvikler. Han har mer enn 10 års erfaring i å utvikle, automatisere og integrere handelssystemer for investeringsbanker og kapitalforetak. Før han jobbet i økonomi, jobbet han hos IBM Labs og Siemens Research. Han har tidligere lært algoritmisk kryptohandel på CQF Institute til bred anerkjennelse. Ros for denne workshoppen Nick er en veldig lidenskapelig talsmann for kryptokurverdier. Jeg var veldig glad for å ha deltatt i en av hans cryptocurrency trading workshops i fortiden. Hans stumme entusiasme sammen med sin dybdegående kunnskap på feltet resulterer i en svært positiv og verdiskapende erfaring med kryptokurshandel med faktisk praktisk implementering. I kombinasjon med Ernie Chan, Guru of Algo Trading, vil blandingen være 8216explosive8217 Kan ikke vente8221 8211 Konstantinos Moutsioulis Porteføljeanalytiker, Den nederlandske utviklingsbanken, Haag-området 8220 Jeg har vært veldig imponert over Ernies tidligere workshops og har hatt glede av å diskutere kryptocurrency trading ideas med Nick ved mange anledninger. Jeg gleder meg til deres unike partnerskap i den kommende Bitcoin workshop8221. 8211 Stephen Hope Tidligere leder av faste inntekter Kvantitative handelsstrategier, BNP Paribas Jeg skal undervise i en online workshop om kunstig intelligenssteknikker for handelsmenn i mai. Dette er en 6-timers workshop som introduserer bruk av kunstig intelligens teknikker for å identifisere nyttige prediktive variabler og handelsregler for avkastningspåmelding. Det legges vekt på teknikker for å unngå data-snooping bias og på utvalgsmodeller. Gratis prøveversjoner for MATLAB Statistikk og Maskinlæring og Neural Network Toolboxes vil bli gitt, samt prøve datasett for backtesting. (Forhåndsinnspilt MATLAB programmeringsopplæring er inkludert.) Maks antall deltagere: 14. Totale timer: 6. Avgift: 899. Datoer og tider: 13. og 20. mai. Lørdager, 10: 00-13: 00, New York Time. Registrering: E-post ernestepchan, eller klikk på knappen nedenfor. Kursoversikt kan lastes ned her. Det forhåndsinnspillte kurset på nettet, Backtesting, er nå tilgjengelig. Dette består av registrerte Adobe Connect-økter. Fokus er på å oppdage og unngå ulike fallgruver under backtesting-prosessen som kan forringe ytelsesprognoser. Illustrasjonsøvelser er hentet fra en futuresstrategi og en børsporteføljehandelstrategi ved bruk av MATLAB. Gratis MATLAB-prøve lisenser vil bli arrangert for omfattende øvelser i klassen. Ingen forkunnskaper om MATLAB er nødvendig, men noen erfaring med programmering er nødvendig. Matematikkkravet er grunnleggende statistikk på høyskolenivå. Totalt antall timer: 7 timer registrert økt. Avgift: 499. Registrering: Email ernestepchan, eller klikk på knappen nedenfor. Kursoversikt kan lastes ned her. Ernie tilbyr også personlige workshops i London. Disse workshops kan kvalifisere for CFA Institute utdanningskurs. Ros for våre workshops: 8220 En utmerket kurs av en flott lærer. Ernie forklarte tydelig og brukte de ulike områdene av kunstig intelligens, ga uvurderlig innsikt om deres relative fortrinn og ga meg selvtilliten til å implementere dem i min egen handel.8221 8211 Dr Nikhil Shenai (Ph. D. Imperial College, BA, Cambridge Universitetet), grunnlegger av EK Technologies (Quantitative Trading amp Development) 82208230thank deg igjen for Momentum Strategies treningskurs denne uken. Det var veldig gunstig. Jeg fant dine forklaringer på begrepene veldig tydelige og eksemplene godt utviklet. Jeg liker den strenge tilnærmingen som du tar til strategievaluering.8221 8211 Andrew B. 8220 Ernie8217s verksted tilbyr spesielt nyttig innsikt i å implementere lønnsomme handelsstrategier og at8217er utenfor hans books8217-innhold. Og han er en av de mest tålmodige og gir instruktører jeg noensinne har møtt 8220 8211 K. W. Fung, CQF, grunnlegger av Quants Investment 8220 Disse verkstedene har gitt meg nok kjennskap og tillit til å takle den nyeste forskningen. Bare segmentet på intermarketing feieordre i MFT-kurset var verdt prisen på opptak til alle tre verkstedene jeg dro til. 8220 8211 Cedric Yau 8220 Dr. Chan 8230 er en fenomenal instruktør8230 8221 8211 Anonym studentevalueringQuantitativ forskning Kvantitativ forskning er tallsiden av markedsundersøkelsen. Det handler om måling og vedlegg av tall til et marked - for eksempel markedsstørrelse, markedsandel, penetrasjon, installert base og markedsvekst. Kvantitativ forskning kan også brukes til å måle holdninger, tilfredshet, engasjement og en rekke andre nyttige markedsdata og markedsverdier som kan spores over tid og brukes til å generere innsikt som en del av en bredere forretningsplanlegging og forretningsstrategiprosess. Den mest kvantitative markedsundersøkelsen gjennomføres nå online via nettbaserte undersøkelser. men vi gjør også forskning via telefon, post og ansikt til ansikt som å skreddersy forskningen til publikum, er fortsatt viktig. QuoteOur sentrale forskningsmål var å skaffe seg et hierarki av forbrukerbehov for vårt NPD-program, men dobney overgikk våre forventninger ved å bygge oss også en utmerket modell for å teste forbrukerpreferansen for ulike produktscenarier - vi fikk mye mer enn vi forventet. Teknologistyrer, Reckitt Benckiser Hovedgrunnlaget for forretningsplanlegging er bruk av tall som markedsstørrelse, andel og bruk. Denne form for numeriske data, eller markedsverdier, samles gjennom bruk av spørreskjemabaserte statistiske undersøkelser. Avansert bruk av denne kvantitative data ser etter korrelasjoner og relasjoner i dataene. Dette kan gi nøkkelinnblikk i strukturen eller underliggende konsepter eller drivere av atferd. Grunnlaget for all kvantitativ forskning kommer fra utformingen av prøven og undersøkelsestypen. utformingen av spørreskjemaet og kvaliteten på analysen og rapporteringen. En god design kommer fra å forstå ikke bare hvordan man skal gjøre forskning, men også forretningskonteksten for den forskningen og kunnskap om de beslutninger som kan tas når resultatene er kommet. For mer informasjon, se de spesifikke sidene om: Et godt utgangspunkt er vår guide til grunnleggende markedsundersøkelser. Vi tilbyr også vår spørreskjema Wizard-programvare for å hjelpe bedrifter bedre å håndtere og fremskynde prosessen med å lage spørreskjemaer. Prøven og undersøkelsestypen er den statistiske grunnlaget som kvantitativ forskning er basert på. Survey design er avhengig av å definere måluniverset eller befolkningen riktig, finne midler for å komme i kontakt med denne befolkningen og lagre eller dele befolkningen inn i en kjent klassifikasjonssystem slik at prøven kan trekkes ordentlig. Den type undersøkelse som skal utføres, vil nesten helt avhenge av målpopulasjonen og emnet som er under utredning. Alternativer spenner fra post til telefon, til ansikt-til-ansikt avlyttingsundersøkelser (gateintervjuer), til hus-til-hus og on-line forskning fra interne lister eller fra forskningspanelleverandører. Å forstå de sannsynlige responsratene, forutse og riktig definere intervjueringsoppgaven, bestemmer den sanne statistiske kvaliteten på de endelige dataene. Vi utfører kvantitativ forskning i alle former enten post, telefon, on-line eller ansikt til ansikt-intervjuere som gjør oss godt rustet til å bestemme hvilken teknikk som vil fungere best for prosjektet. Kvantitativ forskning, i motsetning til kvalitativ forskning, er avhengig av et fast spørreskjema som bør struktureres for å sikre at det administreres på samme måte for hver respondent for å oppnå et pålitelig mål for markedet (filtrering og tilfeldighet er unntatt). Selv om det ikke er vanskelig å designe, krever spørreskjema noen grunnleggende regler som skal følges slik at tvetydige resultater unngås. Slik unngår du dobbeltbetydninger eller lar svareren ikke svare. Et godt utformet spørreskjema vil være kort, til det punktet, men likevel en strøm som respondent (og intervjuer for telefon eller ansikt til ansikt) kan bruke for å komme igjennom det raskt og nøyaktig. Ideelt sett bør et spørreskjema utformes med analyse og presentasjon i tankene. Kan jeg bruke og forklare resultatene Har jeg dekket av nøkkelmarkedsverdiene som trengs for analyse Kan jeg tilstrekkelig segmentere og klassifisere de ulike delene av markedet? Økende spørreskjema handler ikke bare om å måle kvotering av befolkningen som er sagt. citerer, men involverer også modellering og prognose atferd fra svarene gitt. Riktig tanke på statistiske utdata og modelleringsmuligheter bør vurderes sterkt når du utformer spørsmålene, spesielt hvis spørreskjemaet skal brukes i noen form for langsiktig sporing hvor endringer er vanskelige og ofte kostbare å gjøre. Ettersom spørreskjemaet er sentralt i utfallet, sikrer piloting og testing at spørsmålene kommer til de dataene som må undersøkes. Den beste piloten foregår ansikt til ansikt, men bare kjører en undersøkelse for noen intervjuer på nettet og lar folk kommentere på spørsmålene, og deretter sjekker dataene kan bidra til å oppdage eventuelle uforutsette problemer. Kvalitetsanalyse er den uheldige helten av kvantitativ forskning. Det ville være rettferdig å si at de fleste markedsundersøkelser av kvantitative studier er underanalysert, vanligvis på grunn av tidstrykk og et ønske om å få resultatene til en presentasjon, så å lage en haug med diagrammer, men ikke intelligensen eller tolkningen virksomheten virkelig behov - hva betyr det? Her underanalysert burde ikke bli tatt å bety å kutte og omskjære dataene i millioner av små undergrupper på jakt etter minimale gems av informasjon (som er veldig tidskrevende og vanligvis ikke veldig produktiv). Underanalysert betyr kryssreferanse ett mål mot en annen i samme undersøkelse (og med eksterne data også). For eksempel ser du på gjennomsnittlig salgsstørrelse for firmaet ditt mot konkurrentene dine, eller finner ut hvilken andel av kundene dine er aktive i et marked (se markedsmålinger). Jo bedre analysen, jo kortere spørreskjemaet og presentasjonen vil være. Årsaken er at god kvalitetsanalyse betyr å kunne fokusere på det viktige over det bare interessante. Men for å forstå hva som er viktig, må analytikeren ha en god oversikt over hva virksomheten handler om og så hva publikum trenger å høre. Å presentere kvantitativ informasjon er også en utfordring. Det er av sin natur numerisk og ikke spesielt visuell (fancy grafikk kan kle seg og maske dette faktumet). Utfordringen for forskeren er å ta fram og illustrere historien, ikke bare presentere listen over svar på spørreskjemaet. Hvis forskningen hovedsakelig var å samle informasjon (som en UampA) som en database, er det et spørsmål om du noen gang skal presentere all informasjon til alle sammen på samme måte, eller bare trenger å kommunisere hva du har og dyppe inn og ut . Spesielt kan du se på verktøyene som du må ha tilgang til dataene, for eksempel gir vi ofte skreddersydde verktøy som hjelper folk å utforske dataene mer detaljert eller fra et bestemt perspektiv i fremtiden. For hjelp og råd om å gjennomføre kvantitative forskningsprosjekter på nettet eller utenom kontakt, kontakt infodobneyQuant Strategies - er de for deg Kvantitative investeringsstrategier har utviklet seg til svært komplekse verktøy med advent av moderne datamaskiner, men strategierne går tilbake over 70 år . De drives vanligvis av høyt utdannede lag og bruker proprietære modeller for å øke sin evne til å slå markedet. Det er til og med hylleprogrammer som er plug-and-play for de som søker enkelhet. Quant modeller fungerer alltid bra når de testes på nytt, men deres faktiske applikasjoner og suksessrate kan diskuteres. Mens de ser ut til å fungere godt i oksemarkeder. når markeder går til haywire, blir kvantstrategier utsatt for samme risiko som enhver annen strategi. Historien En av grunnleggerne av studiet av kvantitativ teori anvendt på økonomi var Robert Merton. Du kan bare forestille seg hvor vanskelig og tidkrevende prosessen var før bruk av datamaskiner. Andre teorier i økonomi utviklet seg også fra noen av de første kvantitative studiene, inkludert grunnlaget for porteføljediversifisering basert på moderne porteføljeorientering. Bruken av både kvantitativ finansiering og kalkulator førte til mange andre vanlige verktøy, blant annet en av de mest berømte, Black-Scholes opsjonsprisformelen, som ikke bare hjelper investorer til å velge prisalternativer og utvikle strategier, men bidrar til å holde markedene i kontroll med likviditeten. Når det brukes direkte til porteføljestyring. Målet er som enhver annen investeringsstrategi. å legge til verdi, alfa eller meravkastning. Kandidater, som utviklerne kalles, komponerer komplekse matematiske modeller for å oppdage investeringsmuligheter. Det er så mange modeller der ute som quants som utvikler dem, og alle hevder å være de beste. En av investeringsstrategys bestselgende poeng er at modellen, og til slutt datamaskinen, gjør den faktiske buysell-avgjørelsen, ikke et menneske. Dette har en tendens til å fjerne enhver følelsesmessig respons som en person kan oppleve når han kjøper eller selger investeringer. Kvantstrategier er nå akseptert i investeringssamfunnet og drives av verdipapirfond, hedgefond og institusjonelle investorer. De går vanligvis etter navnet alpha generatorer. eller alfa-gens. Bak gardinen På samme måte som i guiden Oz, er noen bak gardinen som kjører prosessen. Som med hvilken som helst modell, er det bare så godt som det menneske som utvikler programmet. Mens det ikke er noe spesifikt krav for å bli en kvant, kombinerer de fleste firmaer som kjører kvantmodeller ferdighetene til investeringsanalytikere, statistikere og programmerere som koden prosessen inn i datamaskinene. På grunn av den komplekse naturen til de matematiske og statistiske modellene, er det vanlig å se legitimasjon som utdannelsesgrader og doktorgrad i økonomi, økonomi, matte og ingeniørfag. Historisk har disse gruppemedlemmene jobbet i bakkene. men som kvantmodeller ble mer vanlig, flytter kontoret til frontkontoret. Fordeler med Quant Strategies Mens den samlede suksessraten er diskutabel, er årsaken til at noen kvantstrategier fungerer, at de er basert på disiplin. Hvis modellen har rett, fortsetter disiplinen strategien å arbeide med lyndrevne datamaskiner for å utnytte ineffektivitet i markedene basert på kvantitative data. Modellene selv kan være basert på så lite som noen forhold som PE. gjeld til egenkapital og lønnsvekst, eller bruk tusenvis av innganger som samarbeider samtidig. Suksessfulle strategier kan hente på trender i sine tidlige stadier, da datamaskiner stadig driver scenarier for å finne ineffektivitet før andre gjør. Modellene er i stand til å analysere en veldig stor gruppe investeringer samtidig, der den tradisjonelle analytikeren kanskje ser på bare noen få om gangen. Skjermeprosessen kan rangere universet etter karakternivåer som 1-5 eller A-F, avhengig av modellen. Dette gjør den faktiske handelsprosessen veldig enkel ved å investere i de høyt vurderte investeringene og selge de lavt vurderte. Quant modeller åpner også variasjoner av strategier som lang, kort og longshort. Suksessfulle kvantfonde holder et godt øye med risikokontroll på grunn av deres modellers natur. De fleste strategier starter med et univers eller referanse og bruker sektor og bransjevekting i sine modeller. Dette gjør at midlene kan styre diversifiseringen til en viss grad uten å kompromittere modellen selv. Quant midler kjører vanligvis på lavere pris fordi de ikke trenger så mange tradisjonelle analytikere og porteføljeforvaltere å drive dem. Ulemper med Quant Strategies Det er grunner til at så mange investorer ikke fullt ut omfavner konseptet om å la en svart boks kjøre sine investeringer. For alle de vellykkede kvantfondene der ute, virker like mange som mislykkes. Dessverre for kjendisens omdømme, når de feiler, feiler de stor tid. Langsiktig kapitalforvaltning var en av de mest berømte quant hedgefondene, da den ble drevet av noen av de mest respekterte akademiske ledere og to Nobels minnesprisvinnende økonomer Myron S. Scholes og Robert C. Merton. I løpet av 1990-tallet genererte deres lag over gjennomsnittet avkastning og tiltrukket kapital fra alle typer investorer. De var berømte for ikke bare å utnytte ineffektivitet, men også å bruke enkel tilgang til kapital for å skape enorme løftede spill på markedsretninger. Den disiplinerte naturen til deres strategi skapte faktisk svakheten som førte til deres sammenbrudd. Langsiktig kapitalforvaltning ble likvidert og oppløst i begynnelsen av 2000. Dens modeller inneholdt ikke muligheten for at den russiske regjeringen kunne standardisere noen av sin egen gjeld. Denne hendelsen utløste hendelser og en kjedereaksjon forstørret av løfteskapt opprør. LTCM var så tungt involvert i andre investeringsoperasjoner at dets sammenbrudd påvirket verdensmarkedet, noe som utløste dramatiske hendelser. I det lange løp gikk føderalbanken inn for å hjelpe, og andre banker og investeringsfond støttet LTCM for å forhindre ytterligere skade. Dette er en av grunnene til at kvantfondene kan mislykkes, da de er basert på historiske hendelser som kanskje ikke inkluderer fremtidige hendelser. Mens et sterkt kvantteam stadig vil legge til nye aspekter til modellene for å forutsi fremtidige hendelser, er det umulig å forutsi fremtiden hver gang. Kvantfonde kan også bli overveldet når økonomien og markedene opplever større volatilitet enn gjennomsnittet. Kjøpesalgssignaler kan komme så fort at den høye omsetningen kan skape høye provisjoner og skattepliktige hendelser. Quant midler kan også utgjøre en fare når de markedsføres som bjørnsikre eller er basert på korte strategier. Forutsier nedgangstider. bruk av derivater og kombinere innflytelse kan være farlig. En feil sving kan føre til implosjoner, noe som ofte gjør nyheten. Bunnlinjen Kvantitative investeringsstrategier har utviklet seg fra back office-svarte bokser til vanlige investeringsverktøy. De er designet for å utnytte de beste sinnene i virksomheten og de raskeste datamaskinene til både å utnytte ineffektivitet og bruke innflytelse til å gjøre markedsbud. De kan være svært vellykkede hvis modellene har tatt med alle de riktige inngangene og er krevende nok til å forutsi unormale markedshendelser. På baksiden, mens kvantfondene er strengt testet tilbake til de jobber, er deres svakhet at de stole på historiske data for deres suksess. Mens investering i kvant-stil har sin plass i markedet, er det viktig å være oppmerksom på manglene og risikoen. Å være konsistent med diversifiseringsstrategier. det er en god ide å behandle kvantstrategier som en investeringsstil og kombinere den med tradisjonelle strategier for å oppnå riktig diversifisering. Den totale dollarverdien av alle selskapets utestående aksjer. Markedsverdien beregnes ved å multiplisere. Frexit kort for quotFrench exitquot er en fransk spinoff av begrepet Brexit, som dukket opp da Storbritannia stemte til. En ordre som er plassert hos en megler som kombinerer funksjonene til stoppordre med grensene. En stoppordre vil. En finansieringsrunde hvor investorer kjøper aksjer fra et selskap til lavere verdsettelse enn verdsettelsen plassert på. En økonomisk teori om total utgifter i økonomien og dens effekter på produksjon og inflasjon. Keynesian økonomi ble utviklet. En beholdning av en eiendel i en portefølje. En porteføljeinvestering er laget med forventning om å tjene en avkastning på den. Dette.

No comments:

Post a Comment